مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-05سياسي

بازدید مدیرکل دیوان محاسبات گیلان از زیرساخت های آستارا + تصاویر


مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با همراهی فرماندار آستارا از پروژه های های عمرانی در حال احداث و زیرساخت های اقتصادی و فرهنگی این شهرستان مرزی بازدید کرد.

- بازدید مدیرکل دیوان محاسبات گیلان از زیرساخت های آستارا + تصاویر ایسنا/گیلان مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با همراهی فرماندار آستارا از پروژه های های عمرانی در حال احداث و زیرساخت های اقتصادی و فرهنگی این شهرستان مرزی بازدید کرد.

امید نبی زاده امروز در راس هیئتی متشکل از کارشناسان دیوان محاسبات استان گیلان و با همراهی عنایت رضایی پور، فرماندار شهرستان مرزی آستارا با حضور در مجتمع بندری آستارا و منطقه ویژه اقتصادی، از این بندر دریایی بازدید کرده و در جریان فعالیت های اقتصادی و همچنین شرایط لایروبی حوضچه این مجتمع بندری قرار گرفت.

بازدید از سالن نیمه کاره و قدیمی آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا و همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهری در حال احداث آستارا از دیگر پروژه های بازدید شده توسط مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان بود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان در این بازدیدها، با بیان اینکه در راستای اهداف دیوان محاسبات کشور و همچنین استان سفری به شهرستان آستارا انجام و در آن از سه پروژه به صورت نمادین بازدید شد، اظهار کرد: کندی پیشرفت پروژه های بازدید شده و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل دیوان محاسبات گیلان از زیرساخت های آستارا + تصاویر

بازدید مدیرکل دیوان محاسبات گیلان از زیرساخت های آستارا + تصاویر